بررسی دقیق و آشنایی با شیر خشک بیبی گات Baby Goat

بررسی دقیق و آشنایی با شیر خشک بیبی گات

بررسی دقیق و آشنایی با شیر خشک Baby Goat

آیا از شیر خشک بیبی گات اطلاعاتی دارید؟ شیر خشک یکی از اقلام پر مصرف به خصوص برای کودکان می باشد، شیر های خشک را می توان به انواع مختلفی دسته بندی نمود که هر یک از آنها ویژگی های منحصر به خود را داشته و برای گروه سنی مختلفی مناسب خواهد بود. در این مقاله سعی داریم هر سه مدل شیر خشک را برای آشنایی با شیر خشک به حضورتان معرفی نماییم. در ادامه با ما باشید:

بیبی گات شماره 1

یکی از انواع شیر خشک بیبی گات را می توان بیبی گات شماره یک دانست که این شیر خشک هیچگونه مواد نگهدارنده ای نداشته و به دلیل تولید از بهترین و مرغوب ترین شیر تازه از کیفیت مطلوبی برخوردار می باشد. این شیر خشک بر پایه شیر تازه بز تهیه شده و کیفیت خود را مدیون دستگاه های مدرنی است که جهت ساخت آن بکار گرفته شده اند. این شیر خشک برای کودکانی مناسب خواهد بود که به پروتئین های گاوی حساسیت دارند.

این برند اولین برند کشور ترکیه می باشد که از ابتدای عرضه به بازار توانست نظر بسیاری را به خود جلب نماید. جامعه هدف این شیر خشک نوزادان یک روزه تا 6 ماهه می باشد و البته این سن می تواند بر اساس نیازهای کودک متفاوت باشد. این شیر خشک سرشار از انواع ویتامین های b و همچنین e و  می باشد و می تواند به صورت کامل نیاز های کودک را برآورده سازد.

بررسی دقیق و آشنایی با شیر خشک بیبی گات

بیبی گات شماره 2

یکی دیگر از انواع بهترین شیر خشک های ترکیه ای را می توان شماره 2 آن دانست که این شیر خشک را پس از شماره 1 مورد استفاده قرار می دهند. این محصول نیز از نظر کیفیت دقیقا مشابه شماره 1 خواهد بود و به صورت مستقیم از شیر تازه بز تهیه شده است. طعم این شیر خشک نیز سبب رغبت کودک به خوردن آن خواهد شد. این محصول ترکیه ای را می توانید در وزن 400 گرم خریداری نمایید که میزان کالری شماره 2 آن بالای 500 خواهد بود. تفاوتی که شماره 1 با شماره 2 دارد را می توان به سن هدف آن نسبت داد. چرا که بهترین سن استفاده از این شیر خشک را می توان از 6 ماهگی تا 1 سالگی دانست. چرا که این شماره از شیر خشک کاملا می تواند نیاز های بدنی این سن از یک کودک را به صورت کامل برآورده سازد.

بررسی دقیق و آشنایی با شیر خشک بیبی گات

 Baby Goat شماره 3

پس از شماره 2 نوبت به شماره 3 خواهد رسید که این شیر به شیر های معمولی بسیار نزدیک بوده و به همین دلیل پس از سن 12 ماهگی می توان از آن جهت تغذیه کودک استفاده نمود. امکان استفاده از شیر خشک تا سن 3 سالگی نیز وجود خواهد داشت. این شیر خشک نیز در بسته بندی 400 گرمی عرضه شده است.

بررسی دقیق و آشنایی با شیر خشک بیبی گات

خرید و قیمت شیر خشک بیبی گات

راه های مختلفی جهت خرید این شیر خشک وجود خواهد داشت که یکی از بهترین راه ها را می توان مراجعه به وب سایت ما(پارلاک مارکت) دانست. چرا که با مراجعه به این فروشگاه می توانید محصول مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت خریداری نمایید. پس از خرید نیز می توانید محصول خریداری شده را در کمتر از 72 ساعت جلوی درب منزل خود تحویل بگیرید. پایین بودن قیمت نیز به دلیل عرضه از تولید به مصرف آن خواهد بود.

مشاوره و پشتیبانی!

ما اینجا هستیم تا به هر گونه سوالی که ممکن است در مورد خدمات ما داشته باشید پاسخ دهیم. به ما پیام دهید و ما در اسرع وقت پاسخ خواهیم داد.

  • پشتیبان پارلاک
    پشتیبان پارلاک
    در دسترس از تا
    WhatsApp

Powered by TWChat

مشاوره محصولات و خرید
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.