سرلاک برای چاقی بزرگسالان

سرلاک برای چاقی بزرگسالان

سرلاک گلابی ببلاک

این سرلاک با طعم فوق العاده گلابی میباشد و برای وزن دهی کودکان و بزرگسالان بسیار مناسب میباشد. این سرلاک سرشار از پروتئین و مواد معدنی برای وزن دهی میباشد که شما بعد از استفاده این سرلاک تاثیر فوق العاده این سرلاک را خواهید دید.

انرژی 1813، روغن 11.5، چربی غنی شده 4.35، کربوهیدرات 65.8، شکر 35، فیبر 4.1، پروتئین 13.9، سدیم 0.08 ترکیبات این سرلاک میباشد.

همچنین این سرلاک حاوی انواع ویتامین های A,D3,E,B1,B6,Biotin,C میباشد که برای وزن دهی بسیار مناسب هستند.

غذای کمکی پنج غله هیپ

منظور از سرلاک پنج غله یعنی سرلاک برنج، جو دو سر، چاودار، گندم و گندم سیاه  میباشد که بسیار مقوی بوده و برای چاقی بزرگسالان مناسب میباشد. این سرلاک کاملا ارگانیک بوده و از غلات های کاملا طبیعی تشکیل شده است. این سرلاک برای کودکان و بزرگسالان مناسب است و در وزن دهی بزرگسالان تاثیر بسزایی دارد. در ادامه ترکیبات این سرلاک را بیان میکنیم:

انرژی 742، چربی 5.5، کربوهیدرات 25.9، شکر 10.6، فیبر 2.3، پروتئین 4.7، نمک 0.08 ترکیبات این سرلاک پنج غله هیپ میباشد.

سرلاک پنج غله هاینز

سرلاک پنج غله هاینز شامل برنج، گندم، گندم سیاه، جو دوسر، ذرت میباشد که فاقد گلوتن بوده و مناسب چاقی بزرگسالان میباشد. این سرلاک هاینز بدون مواد نگه دارنده و رنگ و طعم میباشد و حاوی انواع ویتامین های A,D,E,B1,B2,B6,B12,PP,C میباشد که برای وزن دهی بسیار مناسب میباشد.

غذای کمکی گندم و بلغور جو دوسر با میوه هاینز

این سرلاک هاینز با طعم گندم و بلغور جو دو سر با میوه های سیب و موز و گلابی برای وزن دهی کودکان و بزرگسالان در کشور روسیه تولید میشود. این سرلاک حاوی انواع ویتامین های A,D,E,B1,B2,B6,B12,PP,C میباشد و همچنین این سرلاک سرشار از پروتئین میباشد.

سرلاک سیب و گندم سیاه هاینز

این سرلاک هاینز با طعم گندم سیاه و سیب سرلاکی مناسب وزن دهی میباشد که بدون هیچگونه مواد نگه دارنده و در کشور روسیه تولید میشود. این سرلاک حاوی انواع ویتامین های A,D,E,B1,B2,B6,B12,PP,C میباشد و همچنین پروتئین های موجود در این سرلاک برای چاقی بزرگسالان بسیار مفید است.

مشاوره و پشتیبانی!

ما اینجا هستیم تا به هر گونه سوالی که ممکن است در مورد خدمات ما داشته باشید پاسخ دهیم. به ما پیام دهید و ما در اسرع وقت پاسخ خواهیم داد.

  • پشتیبان پارلاک
    پشتیبان پارلاک
    در دسترس از تا
    WhatsApp

Powered by TWChat

مشاوره محصولات و خرید
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.