شیر خشک گلدن گات چه ویژگی هایی دارد

شیر خشک گلدن گات چه ویژگی هایی دارد

شیر خشک گلدن گات چه ویژگی هایی دارد؟

شیر خشک گلدن گات را می توان یکی از بهترین شیرهای عرضه شده به بازار دانست. این شیر خشک در دو شماره 1 و 2 در دسترس می باشد. لازم به ذکر است که این شیر خشک می تواند به بهترین شکل ممکن جای شیر مادر را بگیرد و به همین دلیل به وفور از آن استفاده می شود. در ادامه به بررسی دقیق ویژگی های این شیر خشک پرداخته ایم.

Golden Goat

شیر خشک یکی از ملزوماتی است که برای هر کودکی مورد نیاز خواهد بود و جایگزین شیر مادر خواهد شد. به همین دلیل باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد تا بتواند خواص شیر مادری را جبران نماید. برندهای مختلفی از شیر های خشک در بازار مشاهده می نماییم که برند گلدن گات یکی از بهترین برندهای ترکیه ای می باشد. این شیر خشک توانسته به دلیل کیفیت مطلوبی که دارد نظر بسیاری را نسبت به خود جلب نماید. توجه داشته باشید که این شیر خشک برای انواع سنین مناسب بوده و همگان امکان استفاده از آن را خواهند داشت. به همین دلیل فروش این شیر خشک بسیاری بالا است.

لازم به ذکر است که این شیر خشک را می توانید متناسب برای انواع سنین خریداری نموده و پروتئین های ویژه ی هر سنی را به بدن کودک خود برسانید. همین مورد سبب شده که این نوع شیر خشک ها محبوبیت خاصی در میان مردم پیدا کرده و به عنوان غذای کودک استفاده شوند. این شیر خشک بدون آلرژی بوده و کودکان حساس نیز می توانند از آن استفاده نمایند و در ساختار آن مقداری شیر بز بکار رفته است. این شیر خشک حاوی انواع مواد مغذی و ویتامین های مختلف می باشد و می تواند به عنوان یک وعده غذایی کامل باشد. همچنین می تواند به عنوان یک انرژی زا عمل نماید.

شیر خشک گلدن گات

خواص شیر بز

شیر بز بدلیل داشتن لاکتوز کمتر نسبت به شیر گاو و همچنین زنجیره کوتاه و متوسط اسیدهای چرب، نسبت به شیر گاو هضم راحت تری خواهد داشت. شیر بز سرشار از پروتئین است. چربی کمتری دارد و بیشتر از هر خوراکی دیگر به شیر مادر شباهت دارد. شرکت گلدن گات نیز با در نظر داشتن همه این موارد و با توجه به ویتامین های موجود در شیر طبیعی بز اقدام به تولید محصولی بسیار بی نظیر کرده است که می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای فرزندان شما محسوب شود.

تفاوت شیر گلدن گات با سایر شیر ها در چیست؟

پیش تر نیز گفتیم که شیر خشک گلدن گات بر اساس ترکیبات شیر بز تهیه شده است. این شیر با داشتن لاکتوز کمتر نسبت به سایر شیر ها باعث می شود تا کودکانی که به پروتئین گاوی حساسیت دارند از این شیر استفاده کنند. همچنین این شیر از طعم بسیار خوشمزه تری نسبت به سایر شیر ها دارد.

انواع شیر خشک Golden Goat

این شیر خشک در انواع مختلف عرضه شده که هر یک از آنها مناسب برای سنین مختلفی خواهد بود. لازم است بدانید که این کمپانی تمامی کودکان شیر خوار را هدف قرار داده و در همین راستا توانسته محصولات مناسب برای انواع سنین را به بازار عرضه نماید. گلدن گات شماره 1 مناسب برای رده سنی کوچکتر می باشد و از 1 الی 6 ماهگی می توانید از آن استفاده نمایید.

با افزایش سن کودک می توانید از گلدن گات شماره 2 استفاده نمایید که بی شک این شیر خشک می تواند تمامی خواسته های شما را به طور کامل برآورده سازد. این شیر خشک ها 400 گرمی بوده و از بهترین مواد اولیه ساخته شده اند. جهت خرید این شیر خشک تنها کافی است به وب سایت اینترنتی شرکت ما مراجعه نموده و از میان انواع محصولات ارائه شده محصول مورد نظر خود را انتخاب نموده و پس از پرداخت، آن را جلوی درب منزل خود تحویل بگیرید.

رده سنی شیر خشک گلدن گات

شیر های گلدن گات در 2 نوع تولید شده اند که رده سنی آنها به شرح زیر می باشد:

شیر خشک شماره 1 Golden Goat: مناسب 1 تا 6 ماه

شیر خشک شماره 2 Golden Goat: مناسب 6 ماه به بالا

شیر خشک گلدن گات چه ویژگی هایی دارد شیر خشک گلدن گات چه ویژگی هایی دارد

مشاوره و پشتیبانی!

ما اینجا هستیم تا به هر گونه سوالی که ممکن است در مورد خدمات ما داشته باشید پاسخ دهیم. به ما پیام دهید و ما در اسرع وقت پاسخ خواهیم داد.

  • پشتیبان پارلاک
    پشتیبان پارلاک
    در دسترس از تا
    WhatsApp

Powered by TWChat

مشاوره محصولات و خرید
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.