انواع محصولات امگا 3

انواع محصولات امگا 3

اولین تحقیق به سال 1950 و بررسی‌ای که روی اسکیموها انجام شد، برمی‌گردد. مطالعه روی خون اسکیموها نشان داد با وجود آن که اسکیموها غذای اصلی خود را از گوشت حیوانات پرچرب شکاری تهیه می‌کردند، ولی اسیدهای چرب موجود در خون آن‌ها مانع از تجمع پلاکت و در نتیجه مانع از رسوبات و گرفتگی رگ‌ها می‌شود. در آن سال‌ها امگا 3 را مترادف با روغن ماهی می‌دانستند اما اسیدهای چرب امگا 3 طی 40-30 سال اخیر به خوبی شناخته شده‌اند و در 2 دهه اخیر در مورد نقش آن‌ها در سلامت مطالعه‌های بیشتری انجام شده است.

مقدمه

امگا ۳ یکی از اسیدهای چرب مهم برای سلامتی است که در بسیاری از غذاهای ما قرار دارد. این اسیدهای چرب از جمله مواد مغذی مهمی هستند که برای حفظ سلامتی بدن ضروری هستند. در این مقاله به بررسی امگا ۳ و فواید آن برای سلامتی بدن پرداخته خواهد شد.

امگا ۳ چیست

امگا ۳ یکی از اسیدهای چرب مهم برای سلامتی است. امگا ۳ شامل سه نوع اصلی اسید چرب است: ایکوزاپنتائوئیک اسید (EPA)، دوکوزاهگزائوئیک اسید (DHA) و اسید آلفا لینولنیک (ALA). EPA و DHA در ماهی های چرب سردابی مانند ماهی سالمون، ماهی ماکرل و ماهی ساردین یافت می‌شوند، در حالی که ALA در منابع گیاهی مانند دانه‌های کتان، تخم کتان و گردو قرار دارد.

فواید امگا ۳ برای سلامتی

امگا ۳ در سلامتی مغز، قلب، روانی، چشم، پوست، مفاصل و کاهش وزن تأثیرات مثبتی دارد. برای مثال، مصرف امگا ۳ می‌تواند خطر بروز بیماری‌های قلبی و عروقی را کاهش دهد، سطح کلسترول بد را کاهش داده و به افزایش سطح کلسترول خوب کمک کند. همچنین، مصرف امگا ۳ می‌تواند به بهبود عملکرد مغز و کاهش علائم افسردگی کمک کند و برای پوست و موها نیز مفید است.

نتیجه‌گیری

امگا ۳ یکی از اسیدهای چرب مهم برای سلامتی است که در بسیاری از غذاهای ما وجود دارد. مصرف این اسیدهای چرب می‌تواند به حفظ سلامتی بدن و پیشگیری از بیماری‌های مختلف کمک کند. منابع غذایی امگا ۳ شامل ماهی های چرب سردابی و منابع گیاهی مانند دانه‌های کتان، تخم کتان و گردو هستند. بهترین راه برای تأمین این ماده مغذی از طریق تغذیه مناسب و مصرف مکمل‌های غذایی است.

 مولتی ویتامین افزایش قد مولتی فیش Multifish حاوی زینک و امگا ۳

مولتی ویتامین مولتی فیش حاوی زینک و روغن ماهی را برای حفظ و بهبود سلامتی کودک استفاده کنید که شامل انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز است.

multifish

کپسول نرم امگا 3 هوناپ hunnap

کپسول نرم امگا 3 هوناپ یک مکمل بسیار مفید برای جذب امگا 3 بدن میباشد که میتوانید از پارلاک مارکت سفارش دهید.

سرلاک پنج غله با سیب و موز هاینز Heinz

نخستین غذاهای کودک را باید از نوعی انتخاب کنید که هضم آن ها آسان باشد و اجزای آن ها کودک را به آرامی به طعم ها و بافت های مختلف غذا عادت دهد. بعضی کودکان از طعم های تند و نا ملایم مانند هویج یا کلم بروکلی استقبال می کنند اما بعضی کودکان نیز به نظر می رسد که ترجیح می دهند با طعم های آشناتر و ملایم غذاهایی مانند سرلاک یا پوره سیب زمینی شروع کنند.

ویژگی:

  • حاوی امگا سه
  • بدون چربی گیاهی
  • 100٪ غلات طبیعی
  • با ویتامین ها و مواد معدنی برای رشد و نمو سالم
  • همراه با پروبیوتیک برای هضم راحت
  • این سرلاک دارای بهترین بسته بندی میباشد

سرلاک (غذای کمکی) گندم سیاه با شیر و آلو و امگا 3 هاینز HEINZ

(غذایی کمکی) برای تکمیل فرآیند تغذیه کودک مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول به‌صورت وسیع برای هر سن نوزاد موجود است.همچنین سرلاک از نظر طعم و قوام دارای تنوع است. در تعریف علمی می‌توانیم سرلاک را یک غلات غنی شده مخصوص نوزاد بنامیم که دارای پروبیوتیک مفید بیفیدوس است. این پروبیوتیک باعث تقویت سیستم ایمنی و گوارشی نوزاد شما می‌شود. اگر پزشک به دلایل مختلف از جمله کم وزنی نوزاد، نوزاد زودرس و … به برخی والدین خرید سرلاک را توصیه نمود، می‌توانید از چهار ماهگی به نوزاد خود سرلاک بدهید. این سرلاک حاوی مقادیر امگا 3 میباشد که میتوانید از سایت پارلاک سفارش دهید.

سرلاک(غذای کمکی)شیر بلغور جو دوسر و موز امگا سه هاینز HEINZ

این سرلاک هاینز با طعم شیر بلغور جو دو سر با موز امگا 3 برای وزن دهی کودکان و بزرگسالان در کشور روسیه تولید میشود. این سرلاک حاوی انواع ویتامین های A,D,E,B1,B2,B6,B12,PP,C میباشد و همچنین این سرلاک سرشار از پروتئین میباشد. این سرلاک حاوی مقادیر امگا 3 میباشد.

سرلاک(غذای کمکی ) بلغور جو دوسر با شیر و هلو و امگا سه هاینز HEINZ

این سرلاک هاینز با طعم بلغور جو دوسر با شیر و هلو و امگا 3 سرلاکی مناسب وزن دهی میباشد که بدون هیچگونه مواد نگه دارنده و در کشور روسیه تولید میشود. این سرلاک حاوی انواع ویتامین های A,D,E,B1,B2,B6,B12,PP,C میباشد. این سرلاک حاوی مقادیر بالای امگا 3 میباشد.

  • بدون چربی گیاهی
  • حاوی امگا 3
  • 100٪ غلات طبیعی
  • با ویتامین ها و مواد معدنی برای رشد سالم و رشد
  • دارای  پری بیوتیک برای هضم راحت
  • در یک بسته بندی  راحت نرم با یک زیپ کیپ
  • محصول : ایتالیا به سفارش روسیه
  • وزن 200 گرم
  • مناسب:5ماه به بالا
  • این محصول حاوی شیر و گلوتن است

برای تهیه انواع محصولات امگا 3 میتوانید به وبسایت ما مراجعه کنید.

مشاوره و پشتیبانی!

ما اینجا هستیم تا به هر گونه سوالی که ممکن است در مورد خدمات ما داشته باشید پاسخ دهیم. به ما پیام دهید و ما در اسرع وقت پاسخ خواهیم داد.

  • پشتیبان پارلاک
    پشتیبان پارلاک
    در دسترس از تا
    WhatsApp

Powered by TWChat

مشاوره محصولات و خرید
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.