راه حل رفع کم اشتهایی کودکان

راه حل رفع کم اشتهایی کودکان

راه حل رفع کم اشتهایی کودکان

از دلایل کم اشتهایی و دلزدگی کودکان از غذا اشتباهات رفتاری والدین و در کنار آن می توان به شرایط نامناسب کودکان برای غذا خوردن اشاره کرد. گاهی اوقات شرایطی پیش می آید که کودکان از غذا خوردن امتناع می کنند یا به دلیل رفتار های والدین این اتفاق رخ می داد.

سخت گرفتن هنگام غذا خوردن کودکان را کم اشتها می کند

گاهی بعضی از پدر و مادران بشتر از نیاز و خارج از توان کودکان نسبت به غذا خوردن کودکان اصرار می کنند. سع کنید که از بعضی از رفتار ها از جمله گلایه کردن از کودکانی که هنگام غذا خوردن لباس های خود را کثیف می کنند، خودداری کنید. همچنین اگر کودکتان می خواهد با قاشق خودش غذا بخورد اجازه این کار را به او بدهید. پدران و مادران عزیز باید بدانند که یادگیری آداب غذا خوردن کودکان یک روند تدریجی می باشد و با صبر و مهربانی شما والدین این امر ممکن می شود در غیر این صورت سخت گیری شما برای غذا خوردن کودکان می تواند موجب بی اشتهایی کودک دلبندتان شود.

ایجاد محیط پر تنش برای غذا خوردن

اگر والدین برای غذا خوردن کودکشان اصرار داشته باشند یا با اجبار بخواهند این کار را انجام دهند، باعث ایجاد محیطی پر از تنش می شود که راه بسیار غلطی می باشد و موجب بی اشتهایی کودکان می شود. پدر و مادر ها می بایست عوامل بی اشتهایی کودکان را کشف کرده و حل کنند نه اینکه کودک را برای غذا خوردن اجبار کنند.

راه حل رفع کم اشتهایی

غذای کودکتان را با چیز دیگری ترکیب کنید: از روش ترکیب غذا برای دادن به کودکتان استفاده کنید به طور مثال اگر کودکتان برای خوردن سوپ علاقه ای نشان نمی دهد مواردی را که به آنها علاقه ندارد را حذف کنید یا چیز هایی را که دوست دارد به ترکیب غذایی او اضافه کنید.

از موارد دیگر استفاده کنید: از روش مختلفی می توانید کودک خود را برای غذا خوردن ترغیب کنید که یکی از این روش ها تزئین غذا می باشد. والدین باید توجه داشته باشند که تزئین غذا و دور بشقاب غذا با ساختن شکل ها و تصویر های جالب می تواند کودکان را برای غذا خوردن ترغیب کند.

از او کمک بگیرید: یک روش دیگر این است که از کودک بخواهید در طبخ غذایی که قرار است بخورد به شما کمک کند. بچه‌ها عاشق این هستند که مواد را با هم مخلوط و طبخ کنند. این پیشنهاد مطمئنا با استقبال کودک همراه می‌شود و علاوه بر اینکه فرآیند طبخ را برای شما و او تبدیل به یک فرصت وقت گذرانی و لذت بردن با هم می‌کند، کودک را برای خوردن آنچه خودش در تهیه آن نقش داشته است، ترغیب می‎کند.

همراه برای غذا خوردن پیدا کنید: از راه‌حل‌های موثر برای ترغیب کودکان به غذا خوردن این است که شرایطی را فراهم کنید که کودک همراه با همسالان خود غذا بخورد. این کار باعث بازشدن اشتهای او به غذا می‎شود. بسیاری از مادران که تجربه غذاخوردن کودک‌شان را در مهد کودک دارند، به این مساله واقف هستند. در شرایط میهمانی و حضور کودکان همسال نیز، بچه‌ها به شکل قابل توجهی نسبت به غذا تمایل بیشتری نشان می‌دهند.

پیشنهاد پارلاک مارکت برای کم اشتهایی: استفاده از اشتها آور پیکوویت برای باز کردن اشتها کودکان

پیکوویت یک اشتها آور قوی برای کودکنی است که با بد غذا یا کم اشتها هستند، می باشد. پیکوویت محصول کشور اسلوونی می باشد که برای کودکان بالای یک سال تولید شده و دارای ویتامین های A، B2، B5، B6، D3، B12، C می باشد برای اطلاعات بیشتر می توانید در قسمت مقاله وبسایت پارلاک مارکت، مقاله مربوط به پیکوویت را مطالعه کنید.

برای خرید هم می توانید به اکانت واتساپ پارلاک مارکت سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن از طریق پست درب منزل تحویل بگیرید.

مشاوره و پشتیبانی!

ما اینجا هستیم تا به هر گونه سوالی که ممکن است در مورد خدمات ما داشته باشید پاسخ دهیم. به ما پیام دهید و ما در اسرع وقت پاسخ خواهیم داد.

  • پشتیبان پارلاک
    پشتیبان پارلاک
    در دسترس از تا
    WhatsApp

Powered by TWChat

مشاوره محصولات و خرید
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.