پکیج شامپوهای پانتن

شامپو موی «پنتن» (Pantene) مدل «guc ve parlaklik»، شامپویی مناسب برای موهای مات و ضعیف است. این شامپو در حجم 550 میلی‌لیتر عرضه شده و با توجه به کیفیت آن، مقرون‌ به‌ صرفه نیز است. این شامپو مناسب استفاده‌ی افراد با موهای ضعیف است که احتمالا در اثر خشکی، موهایشان آسیب دیده یا در معرض آسیب است. ترکیبات موثر این شامپوی پنتن از سری پرو-وی، حاوی لوسیون شیر است که با آبرسانی به تارهای مو و ایجاد رطوبت در آن، به بهبود خشکی مو و جلوگیری از آسیب و شکنندگی مو ها کمک می‌کند

شامپو SuperFood یکی از محصولات پنتن میباشد که برای محافظت از مو طراحی شده است. این شامپو با داشتن ترکیباتی مثل آنتی اکسیدان ها و لیپید ها، موهای ضخیم و نازک را از ریشه تقویت میکند. آنتی اکسیدان موجود در ترکیب این شامپو از شکستگی مو ها جلو گیر میکند و لیپید های موجود در ترکیب این شامپو به یکپارچگی موهای سر کمک میکند.

ترکیبات شامپو ضد شوره پنتن سری Pro-V، حاوی نرم کننده و پرو ویتامین، خاصیت ضد شوره و قدرت بالای تمیزکنندگی موها ، محصولی ویژه برای افرادی است که دارای شوره و در امتداد آن خارش سر می باشند.

مشاوره و پشتیبانی!

ما اینجا هستیم تا به هر گونه سوالی که ممکن است در مورد خدمات ما داشته باشید پاسخ دهیم. به ما پیام دهید و ما در اسرع وقت پاسخ خواهیم داد.

  • پشتیبان پارلاک
    پشتیبان پارلاک
    در دسترس از تا
    WhatsApp

Powered by TWChat

مشاوره محصولات و خرید
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.