تفاوت محصولات ارگانیک و تراریخته

تفاوت محصولات ارگانیک و تراریخته

تفاوت محصولات ارگانیک و تراریخته

محصولات ارگانیک به محصولاتی گفته می‌شود که در هیچ یک از مراحل کاشت، داشت و برداشت از هیچ نوع فرآیند شیمیایی استفاده نمی‌شود، یعنی برای تولید محصولات از روش‌های کاملا طبیعی استفاده می‌شود و هیچ‌گونه آسیبی نه برای انسان‌ها و نه برای محیط‌زیست وجود ندارد. اگر پس از بازرسی‌های گوناگون انواع آلودگی شیمیایی در آب، خاک یا محصول وجود نداشته باشد و تمام استانداردها رعایت شود؛ محصول ارگانیک خواهد بود. از طرفی محصولات تراریخته یا دستکاری شده ژنتیکی، محصولاتی هستند که داخل آنها یک یا چند ژن و برای اهداف مختلفی وارد شده است.

به معنای عام یعنی محصولات را به شکل ژنتیکی دستکاری می‌کنند تا بتوانند به هدف خود در تولید محصولات دست یابند. به‌عنوان مثال یک ژن که سم تولید می‌کند را از یک باکتری جدا کرده و به گیاه ذرت یا سویا منتقل می‌کنند. به این ترتیب ذرت یا سویا با تولید سم، در برابر آفات از خود محافظت می‌کنند و دچار آفت‌زدگی نمی‌شوند. بنابراین محصولات تراریخته، روند طبیعی رشد و تولید را طی نکرده و به شکل ژنتیکی دستکاری می‌شوند. لذا از زمانی که این محصولات وارد چرخه غذایی زمین شدند، یعنی از 20‌سال پیش تا به حال، بحث‌ها و اما و اگرهای زیادی درباره آنها وجود داشته است.

محصولات ارگانیک پارلاک مارکت

فروشگاه اینترنتی پارلاک از سال 1394 فعالیت خود را  آغاز نمود و از ابتدا اهداف خود را در جهت رضایت مشتریان محترم قرار داده و در این مسیر حرکت نموده است. شما در پارلاک مارکت میتوانید درباره انواع محصولات کودک، بهداشت منزل و خانواده تحقیق کرده ، آنها را مقایسه کنید ، از کارشناسان ما راهنمایی گرفته و نهایتا محصول مورد نظر خود را با بهترین قیمت و شایسته ترین خدمات به آسانی درب منزل دریافت کنید.

تمامی محصولات کودکی که در وبسایت ما به فروش می رسد از بهترین برند های مطرح در جهان وارد می شود که با استاندارد های جهانی تولید می شود. محصولات برند های چون هیپ (Hipp)، هاینز(Heinz)، میلوپا(Milupa)، ببلاک(Bebelac) و . . . کاملا ارگانیک می باشند و هیچ گونه دستکاری در کاشت و تولید این محصولات نمی شود.

امیدواریم با مطالعه این مقاله به طور کامل تفاوت محصولات ارگانیک و تراریخته را متوجه شده باشید.

مشاوره و پشتیبانی!

ما اینجا هستیم تا به هر گونه سوالی که ممکن است در مورد خدمات ما داشته باشید پاسخ دهیم. به ما پیام دهید و ما در اسرع وقت پاسخ خواهیم داد.

  • پشتیبان پارلاک
    پشتیبان پارلاک
    در دسترس از تا
    WhatsApp

Powered by TWChat

مشاوره محصولات و خرید
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.