بالش بارداری مدل C
0 (0)

0دیدگاه کاربران

در انبار موجود نمی باشد

بالش بارداری مدل C

ناموجود

متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. میتوانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید.

0 (0)

0دیدگاه کاربران

180,000 تومان

ویژگی های محصول
  • مدل C
  • ساخت ایران
  • ساپورت کامل کمر و شکم مادر
  • در پنج رنگ آبی،سبز،مشکی،طوسی،کرم
  • + موارد بیشتر - بستن

در انبار موجود نمی باشد


نقد و بررسی اجمالی

این بالش با طراحی منحصر C شکل خود خود به طور کامل از سر تا پا متناسب با انحنای و شکل طبیعی بدن می باشد که ایده آل برای خواب و زمان استراحت بوده و باعث آرامش بیشتر شما می شود.

نقد و بررسی

بالش بارداری مدل C

بالش بارداری مدل C

بارداری دوره ای هیجان انگیز و چالش برانگیز برای مادران آینده است. 9 ماهی که مستلزم مراقبت و سخت کوشی شدید مادر است تا اطمینان یابد جنین در امنیت کامل قرار دارد و تمام حمایت های لازم و تغذیه مناسب برای رشد مناسب را دریافت می‌کند.

به همان اندازه که جنین برای رشد و سلامت هنگام تولد نیازمند مواد مغذی از درون است، مادر نیز می بایست اطمینان یابد جنین به لحاظ فیزیکی از بیرون در امنیت کامل قرار دارد. از این رو بسیار مهم است که مادر در محیط امن و راحتی قرار داشته باشد و بتواند به راحتی حرکت کند.

یکی از جنبه های مهمی که باید به آن توجه زیادی کرد وضعیت خوابیدن مادر است. پدرها و مادرهای آینده بسیاری از شب ها بی خواب می‌شوند تا اطمینان یابند مادر در وضعیتی قرار نمی‌گیرد که به جنین آسیب برسد.

تشک های عادی جهت ایجاد آسایش برای بانوان باردار طراحی نشده‌اند و ممکن است باعث بدن درد و اختلال خواب شود. این‌جاست که بالش بارداری به کار می‌آید.

چرا بالش های معمولی برای بانوان باردار مناسب نیست

بالش های معمولی ممکن است پشتیبانی لازم را از بانوان باردار بعمل نیاورند، چراکه برای انجام این کار طراحی نشده‌اند. بالش های معمولی وقتی هنگام خواب غلت می‌زنید ممکن است سر بخورند و موجب ناراحتی و بدن درد شوند. با این حال، اگر به بالش خود عادت دارید و استفاده از آن در دوران بارداری برای شما راحت است، باید به استفاده از آن ادامه بدهید.

 

بالش بارداری مدل C

بالش بارداری مدل C یک راه حل عالی برای مادران باردار و حامله می باشد که با پوشش دادن تمام کمر و قسمت های پشتی اندام و ستون فقرات از سیاتیک و کمر درد در آینده جلوگیری می کند

قرار دادن این بالش بارداری در بین زانو های شما باعث کمک به کاهش درد کمر و کنترل درجه حرارت بدن، بالا نگه داشتن سر فرد برای کمک به تنفس بهتر و نیز جلوگیری از سوزش معده و سایر مشکلات احتمالی بارداری می باشد.

این بالش با طراحی منحصر C شکل خود خود به طور کامل از سر تا پا متناسب با انحنای و شکل طبیعی بدن می باشد که ایده آل برای خواب و زمان استراحت بوده و باعث آرامش بیشتر شما می شود. شکل C این بالش بارداری به مادر کمک می کند تا بتواند بدن و سر خود را در موقعیت و ارتفاع مناسب قرار دهد.

ناحیه میانی بلند و طولانی این بالش با عرض مناسب خود، برای ساپورت کامل کمر و شکم مادر بسیار مناسب است و با قرار دادن انتهای بالش که به شکل منحنی می باشد در بین دو زانوی خود که متناسب با شکل بدن می باشد خواب راحت و آسوده تر را تجربه کنید.

دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید افزودن دیدگاه

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش
انصراف ثبت پرسش