- محصولات
- محصولات کودک
- مواد غذایی
- بهداشت منزل
- بهداشت خانواده
- دهان و دندان
- کالای دیجیتال
- ویتامین ها و مکمل
- پکیج های اقتصادی
- صفحه اصلی
- پیگیری سفارش
- سفارشات من
- نحوه ارسال
- تماس با ما
- سوالات متداول
- مجله
- کسب درآمد
- کیف پول
کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و محصولات پارلاک مارکت به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وبسایت فروشگاه اینترنتی پارلاک و ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی پارلاک از سوی کاربر است
.لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافقهای قبلی محسوب میشود.
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای پارلاک مارکت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای پارلاک مارکت تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روزرسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات پارلاک مارکت اقدام نماید.
فروشگاه پارلاک مارکت به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.
فروشگاه پارلاک مارکت متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت فروشگاه پارلاک مارکت ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان میدهید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات فروشگاه اینترنتی پارلاک، مانند لوگو، علائم تجاری، متن، توضیحات، گرافیک، آرم، تصاویر و کپی، دادهها و کلیه محتوای تولید شده توسط فروشگاه اینترنتی پارلاک جزئی از اموال این فروشگاه اینترنتی محسوب میشود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار فروشگاه اینترنتی پارلاک می باشد و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای فروشگاه اینترنتی پارلاک محفوظ میدارد.
روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند.
پارلاک مارکت به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارشگذاری میدهد.
کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت پارلاک مارکت به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار میگیرند. پارلاک مارکت همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را مینماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در پارلاک مارکت به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای پارلاک مارکت محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.
پارلاک مارکت مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال میشود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای پارلاک مارکت محفوظ است.
قیمتهای سایت بدون هزینه ارسال می باشد برای اطلاع از هزینه ارسال به لینک روش های ارسال مراجعه کنید.
پارلاک متعهد می شود پس تحویل مرسوله به شرکت حمل نقل کننده تا دو روز کاری کد رهگیری را به مشتری ارسال کند.
رهگیری سفارش برعهده مشتری می باشد.
پارلاک مارکت همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است .
مشتری متعهد می شود تا 3 روز پس از تحویل به صورت کتبی و تصویر محصولات خسارت دیده همراه جعبه در واتساپ به شماره 09022217981 به پشتیبان ما اطلاع دهد تا مسولین پارلاک زمان کافی برای شکایت به شرکت حمل و نقل و دریافت خسارت داشته باشد.
چنانچه اطلاع رسانی از زمان مقرر گذشته باشد هیچ مسعولتی متوجه پارلاک نمی باشد.
در صورت عدم تحویل مرسوله ارسالی توسط مشتری از شرکت حمل نقل کننده به هر دلیلی هیچ مسئولیتی متوجه پارلاک مارکت نمی باشد و در صورت بروز خسارت یا هزینه مانند هزینه حمل و نقل مشتری متعهد به جبران خسارت میباشد و پیگیری این نوع مرسوله ها به عهده مشتری می باشد.
درصورتی که 14 روز از زمان ارسال مرسوله گذشته باشد و مرسوله را دریافت نکرده باشید تا سه روز به همکاران ما در واتساب به شماره 09022217981 اطلاع دهید.
در صورتی که 3 روز از زمان مقرر بالا گذشته باشد و به همکاران ما اطلاع داده نشود هیچ مسئولیتی متوجه پارلاک نمی باشد.
در صورتی که محصول تاریخ گذشته، مغایرت با سفارش و یا دچار آسیب دیدگی شود فروشگاه اینترنتی پارلاک متعهد به جبران خسارت و یا مرجوع محصول می باشد.
البته ممکن است عکس محصول با خود محصول کمی تفاوت داشته باشد.
مشتری متعهد می شود تا 3 روز بعد از تحویل به صورت کتبی و تصویر محصولات همراه جعبه در واتساپ به شماره 09022217981 به پشتیبان ما اطلاع دهد.
چنانچه اطلاع رسانی از زمان مقرر گذشته باشد هیچ مسئولیتی متوجه پارلاک نمی باشد.
پارلاک مارکت در هیچ نقطهای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد
تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، فروشگاه پارلاک هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
فروشگاه اینترنتی پارلاک خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران میداند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانالهای ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.
اگر نتوانستید سؤال خود را در سؤالات متداول پیدا کنید، بدون تردید پیام دهید.