ماسک مو لورال السیو با عصاره روغن جوجوبا Loreal Elseve
ماسک مو لورال السیو با عصاره روغن جوجوبا Loreal Elseve
0 (0)

0دیدگاه کاربران

شناسه محصول: 3600523076215

در انبار موجود نمی باشد

ماسک مو لورال السیو با عصاره روغن جوجوبا Loreal Elseve

ناموجود

متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. میتوانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید.

0 (0)

0دیدگاه کاربران

شناسه محصول: 3600523076215

299,000 تومان

ویژگی های محصول
  • کمک به رویش مو
  • احیا و شاداب کننده  موهای خشک
  • محصول کشور ترکیه

در انبار موجود نمی باشد


نقد و بررسی اجمالی

ماسک مو لورال السیو با عصاره روغن جوجوبا در حجم 300 میلی لیتر تولید شده کشور فرانسه می باشد که می تواند به تقویت مو و رویش مو کمک کند.

نقد و بررسی

ماسک مو لورال السیو با عصاره روغن جوجوبا Loreal Elseve

ماسک مو لورال السیو با عصاره روغن جوجوبا Loreal Elseve

یکی از انتخاب‌های مناسب برای خانم‌هایی با موهای خشک، استفاده از ماسک مو لورال السیو است. برند خوشنام لورآل Loreal این ماسک تقویت کننده از سری محصولات Elseve خود را برای از بین بردن زبری، وزی وبی حرکتی موهای خشک عرضه کرده است. این موارد قطعاً بر زیبایی مو اثر گذار بوده و جذابیت آن را از بین خواهد برد؛ از این رو با استفاده از این ماسک می‌توان به از بین بردن این حالت‌های ناپسند مو کمک بیشتری کرد. در ترکیبات این ماسک از روغن گل‌های کمیاب استفاده شده است.

خواص این روغن‌ها به جهت تغذیه کردن ساقه‌ی مو و کوتیکول‌ های آن بوده که در نرم شدن مو بسیار موثر هستند. این ماسک در حجم 300 میلی لیتری ضمن تقویت مو یک خوشبو کننده‌ی خوب نیز است. اگر از این محصول در کنار شامپو و نرم کننده‌ از همین مدل که از سری پر طرفدار السیو (Elseve) هستند، استفاده شود، نتیجه‌ی بهتر و موثرتری حاصل خواهد شد. این مدل از جدیدترین تولیدات این برند بوده که می‌تواند خانم‌هایی با موهای خشک را خوشحال نگه دارد. خرید این محصول، به صرفه بوده و راه‌حل خوبی برای داشتن موهایی نرم و لطیف است. برای تهیه دیگر محصولات مراقبت پوست و مو بانوان می توانید به وبسایت پارلاک مارکت مراجعه کنید.

ویژگی ماسک مو لورال السیو

  • غنی شده از روغن های گیاهی (6 گل کمیاب)
  • حاوی روغن نارگیل و روغن های معدنی دیگر
  • تغذیه و تقویت کننده مو با فرمولاسیون سبک (بدون ایجاد حس سنگینی درموها)
  • نرم کننده  قوی موهای خشک
  • احیا و شاداب کننده  موهای خشک
  • کشور تولید کننده: ترکیه

نحوه استفاده 

  • پس از شامپو کردن و در حمام ماسک را بر روی موها قرار داده و باید دقایقی بر روی مو باقی بماند، سپس آبکشی شود.

روغن جوجوبا

«روغن جوجوبا» (Jojoba oil) روغنی مایع است که از دانه‌ی گیاهی به همین نام گرفته می‌شود. درختچه‌ی جوجوبا یا هوهوبا بومی مناطق جنوب آریزونا، جنوب کالیفرنیا و شمال غربی مکزیک است. این روغن از گذشته‌ های بسیار دور توسط بو میان این مناطق مصرف دارویی داشته. سرخ‌ پوستان آمریکا آن را به عنوان درمان زخم و کبودی استفاده می‌کردند. امروزه روغن جوجوبا تبدیل به یکی از رایج‌ترین روش‌های درمان آکنه، پسوریازیس، آفتاب‌سوختگی و زبری پوست شده است. برخی هم برای درمان ریزش مو از این روغن استفاده می‌کنند، چرا که می‌تواند رویش مو را تحریک کند.

حجم:

300 میلی لیتر

کشور سازنده:

ترکیه

عصاره:

روغن جوجوبا

استفاده برای:

بانوان

نمایش همه مشخصات کالا

برند

لورال Loreal

لورال Loreal

لورال، که در سال 1909 تأسیس شد، یکی از رهبران جهانی در صنعت زیبایی و آرایش است. با تاریخچه‌ای پرافتخار، نمونه‌های متنوعی از محصولات و حضور قوی در بازارهای مختلف، لورال به عنوان یک برند قابل اعتماد در سراسر جهان شناخته شده است. این مقاله بررسی‌ای درباره تاریخچه این برند، محصولات متنوع آن و بازارهایی که در آنها فعالیت می‌کند، ارائه می‌دهد.
تاریخچه: لورال توسط اوژن شوئلر، یک کیمیاگر جوان فرانسوی که فرمول نوآورانه‌ای را برای رنگ مو پیدا کرده بود، تأسیس شد. در ابتدا با نام "اورآل" شناخته می‌شد، اما بعداً نام آن به لورال تغییر کرد که از کلمه فرانسوی معادل "طلایی" گرفته شده است. از آغاز ساده خود، لورال به تدریج محصولات خود را گسترش داده و به یک نیروی قوی در صنعت زیبایی تبدیل شد. محصولات: لورال مجموعه‌ای وسیع از محصولات ارائه می‌دهد که به نیازهای مختلف زیبایی پاسخ می‌دهد. این برند به طور جهانی برای خط محصولات مراقبت از پوست، مراقبت از مو، آرایش و عطرهای خود شناخته می‌شود. در محصولات مراقبت از پوست لورال، مرطوب کننده‌ها، پاک کننده‌ها، سرم‌ها و درمان‌های ضد پیری وجود دارد. در دسته محصولات مراقبت از مو، این برند شامپوها، ماسک‌ها، سرم‌ها و محصولات استایلینگ را ارائه می‌دهد. خط آرایش لورال شامل پودرها، رژلب‌ها، سایه چشم، ریمل و موارد دیگر است و به نیازهای پوستهای متنوع و گزینه‌های مختلف پاسخ می‌دهد. علاوه بر این، مجموعه گسترده‌ای از عطرهای لورال برای خانم‌ها و آقایان، عطرهای مختلف را ارائه می‌دهد.

سایت محصولات لورال

دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید افزودن دیدگاه

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش
انصراف ثبت پرسش