خمیر دندان ضد پوسیدگی کرست Crest
خمیر دندان ضد پوسیدگی کرست Crest
0 (0)

0دیدگاه کاربران

شناسه محصول: 8001841141329

در انبار موجود نمی باشد

خمیر دندان ضد پوسیدگی کرست Crest

ناموجود

متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. میتوانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید.

0 (0)

0دیدگاه کاربران

شناسه محصول: 8001841141329

45,000 تومان

ویژگی های محصول
  • ضد پوسیدگی
  • حاوی عصاره نعنا
  • کمک به جذب کلسیم روی دندان
  • حاوی فلوراید
  • + موارد بیشتر - بستن
کرست Crest

در انبار موجود نمی باشد


نقد و بررسی اجمالی

خمیر دندان کرست با فرمولاسیون قوی و ترکیبات مفید، قدرت پاک کنندگی مطلوبی دارد و باقیمانده مواد غذایی و جرم دندان را به خوبی تمیز می کند.

نقد و بررسی

خمیر دندان ضد پوسیدگی کرست Crest

خمیر دندان ضد پوسیدگی کرست Crest

بهداشت دهان و دندان برای سلامت عمومی بدن ضروری است. انتخاب بهترین خمیر دندان باعث حفظ سلامت و بهداشت لثه و دندان‌ها می‌شود. مسواک زدن با خمیر دندان مناسب از پوسیدگی و تخریب دندان‌ها جلوگیری می‌کند. پیشنهاد ما خمیر دندان ضد پوسیدگی کرستاست .

اگر به دنبال خرید بهترین خمیر دندان هستید باید به سراغ گزینه‌هایی بروید که حاوی فلوراید هستند و مانع از پوسیدگی دندان‌ها می‌شوند. البته خوب بودن یک خمیر دندان به عوامل متعددی بستگی دارد که جنس دندان و شرایط دهان و لثه‌تان، آنها را مشخص می‌کند

اما اگر قرار باشد، یک ویژگی کلی و عمومی برای تمام خمیر دندان‌های خوب در نظر بگیریم، آن ویژگی، داشتنِ فلوراید است. یعنی تمام خمیر دندان‌های استاندارد حاوی فلوراید هستند.

خمیر دندان ضد پوسیدگی کرست

تضمین سلامت دندان ها و داشتن لبخند سفید با مسواک زدن اصولی امکان پذیر است. خمیر دندان کرست اصل ( Crest ) با فرمولاسیون قوی و ترکیبات مفید، قدرت پاک کنندگی مطلوبی دارد و باقیمانده مواد غذایی و جرم دندان را به خوبی تمیز می کند.حفظ سلامت و زیبایی دندان ها در هر دوره از زندگی انسان نقش مهمی دارد. چرا که به صورت مستقیم بر نحوه ارتباط فرد با دیگران، به راحتی لبخند زدن در حضور جمع و سلامت کلی بدن تاثیر مثبت می گذارد و سبب می شود تا افراد زیباتر به زندگی لبخند بزنند.پیشگیری بهترین راه برای جلوگیری از پوسیدگی دندان ها می باشد.

به همین منظور استفاده از خمیر دندان های حاوی فلوراید، روزانه دو بار مسواک زدن به روش اصولی و درست، نخ دندان کشیدن، اجتناب از سیگار کشیدن و خوردن مایعات الکلی و اسیدی و داشتن تغذیه مناسب در مراقبت از دندان ها و جلوگیری از خرابی زود هنگام آن نقش شایانی دارد.خمیر دندان کرست با محتویات ترکیب شده از مواد معدنی و ماده فعال فلورایستات به عنوان بهترین خمیر دندان برای جلوگیری از پوسیدگی دندان به شمار می رود و استفاده منظم از آن سبب مستحکم و مقاوم شدن دندان ها می گردد.خمیر دندان کرست برای اکثر مصرف کنندگان آشنا است و همه به کیفیت و اثر گذاری مثبت آن اطمینان دارند.

ویژگی های کرست

  • ضد پوسیدگی
  • حاوی عصاره نعنا
  • کمک به جذب کلسیم روی دندان
  • حاوی فلوراید

 

نوع

خمیردندان ضدپوسیدگی

حجم

100میل

کشور

آلمان

عطر

نعنا

نمایش همه مشخصات کالا

برند

کرست Crest

برند کرست Crest

کرست (Crest) یکی از برندهای معروف در صنعت محصولات بهداشتی دهان و دندان است که از سال ۱۹۵۵ فعالیت خود را در زمینه تولید خمیردندان آغاز کرده است. این برند با داشتن کیفیت بالا و طعم خوب، به یکی از برندهای محبوب در این صنعت تبدیل شده است.
محصولات کرست شامل خمیردندان‌های مختلفی مانند خمیردندان‌های تبیین کننده رنگ دندان، خمیردندان‌های ضد حساسیت، خمیردندان‌های ضد پوسیدگی و خمیردندان‌های تازه کننده دهان است.کرست با داشتن تکنولوژی‌های پیشرفته، محصولاتی را با کیفیت بالا و طعم خوب تولید می‌کند.
این برند با توجه به نیاز مشتریان خود، محصولات خود را در بسته‌بندی‌های جذاب و محرمانه عرضه می‌کند. همچنین، کرست با داشتن بیش از ۶۰ سال سابقه در تولید محصولات خود، به یکی از برندهای معتبر در صنعت بهداشت دهان و دندان تبدیل شده است.محصولات کرست با داشتن کیفیت بالا، طعم خوب و بسته‌بندی جذاب، در بازار جهانی شناخته شده‌اند. این برند با توجه به نیاز مشتریان خود، محصولات خود را در بسته‌بندی‌های جذاب و محرمانه عرضه می‌کند. همچنین، کرست با داشتن بیش از ۶۰ سال سابقه در تولید محصولات خود، به یکی از برندهای معتبر در صنعت بهداشت دهان و دندان تبدیل شده است.
کرست Crest
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید افزودن دیدگاه

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش
انصراف ثبت پرسش