پودر کیک مخملی آبی کنتون Blue Velvet Kenton
پودر کیک مخملی آبی کنتون Blue Velvet Kenton
0 (0)

0دیدگاه کاربران

شناسه محصول: 8690547191228

در انبار موجود نمی باشد

پودر کیک مخملی آبی کنتون Blue Velvet Kenton

ناموجود

متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. میتوانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید.

0 (0)

0دیدگاه کاربران

شناسه محصول: 8690547191228

68,000 تومان

ویژگی های محصول
  • کشور سازنده : ترکیه
  • آماده سازی آسان
  • طعم وانیلی
  • بسیار خوشمزه و مقوی
  • حجم : 580 گرمی
  • + موارد بیشتر - بستن
کنتون Kenton

در انبار موجود نمی باشد


نقد و بررسی اجمالی

پودر کیک مخملی آبی کنتون Kenton هماهنگی کامل بین طعم وانیلی و خامه است و همچنین به عنوان دسر Trilece از آلبانی به سرزمین ما آمده است .

نقد و بررسی

پودر کیک مخملی آبی کنتون Blue Velvet Kenton

پودر کیک مخملی آبی کنتون Blue Velvet Kenton

پودر کیک مخملی آبی کنتون Blue Velvet Kenton هماهنگی کامل بین طعم وانیلی و خامه ای است . همچنین به عنوان دسر Trilece از آلبانی به سرزمین ما آمده است و با سبک خود قلب ما را تسخیر کرده است . در حال حاضر تهیه آن در خانه آسان است که در زیر به تهیه آن می پردازیم .

طرز تهیه :

3 عدد تخم مرغ را به مخلوط پودر کیک اضافه کنید و آن را با همزن با سرعت کم و سپس با سرعت بالا به مدت 3-4 دقیقه هم بزنید. خمیر را در قالب روغن کاری شده 22 × 22 سانتی متر و مقاوم در برابر حرارت بریزید. آن را به مدت 25-30 دقیقه در فر از قبل گرم شده با 180 درجه سانتی گراد بپزید . کیکی را که از فر درآورده اید بگذارید تا خنک شود (تقریباً 10 دقیقه).در حالی که کیک سرد می شود ، 80 گرم سس خیس را در یک کاسه با 500 میلی لیتر (2.5 لیوان آب) شیر مخلوط کنید تا حل شود.

وقتی کیک خنک شد ، سس خیس را روی کیک بریزید و صبر کنید تا سس خیس بخورد. کیک مرطوب را در یخچال نگه دارید.

2 تهیه سس کاراملی و سرو

200 میلی لیتر (1 لیوان آب) آب را در یک قهوه جوش بریزید. 50 گرم مخلوط سس کارامل را اضافه کنید. با هم زدن آن را روی حرارت متوسط ​​بپزید. 2-3 دقیقه بعد از شروع به جوشیدن آن را از روی حرارت بردارید. برای جلوگیری از ایجاد پوسته ، اجازه دهید با هم زدن مرتب به دمای اتاق برسد. مخلوط کیک مرطوب را از یخچال خارج کنید. سس کارامل را روی آن اضافه کنید. پس از نگهداری 1-2 ساعت در یخچال ، آن را با برش دادن سرو کنید.

مشخصات پودر کیک

  • کشور سازنده : ترکیه
  • آماده سازی آسان
  • طعم وانیلی
  • بسیار خوشمزه و مقوی
  • حجم : 580 گرمی
  • با پاکت خامه اضافی

به عنوان کنتون ، ما سفر خود را با این دیدگاه آغاز کردیم که اولین برند جهانی ترکیه در دسته دسر و پختن محصولات کمکی من جمله پودر کیک در پایان دهه 70 بود. کنتون ، که به قدرت تصمیم گیری و بهبود مستمر اعتقاد دارد ، همچنان ما را از موفقیتی که به عنوان برندی که امروزه در میلیون ها غذای بسیاری از کشورها وارد شده است ، خوشحال می کند.کنتون ، که راه را با شعار قله طعم آغاز کرد ، همیشه با طعم های مناسب سلیقه ترک موفق بوده است و همانطور که در شعار “کسی که در آشپزخانه به او اعتماد دارم” اعتماد مصرف کنندگان را جلب کرده است.

طعم

وانیل و خامه ای

وزن

580 گرمی

کشور سازنده

ترکیه

نمایش همه مشخصات کالا

برند

کنتون Kenton

کنتون Kenton

کنتون (Kenton) یکی از برندهای معروف در صنعت بهداشت و زیبایی است که محصولات مختلفی را تولید می‌کند. این برند محصولاتی را از جمله کرم ضد تعریق، کرم ضد آفتاب، کرم روز، کرم شب، کرم لایه بردار و کرم مرطوب کننده تولید می‌کند که با داشتن ترکیبات طبیعی، بهداشت و زیبایی پوست را بهبود می‌بخشند. محصولات کنتون شامل کرم ضد تعریق مخصوص زیر بغل است که با داشتن ترکیبات طبیعی، تعریق را کاهش داده و بوی نامطبوع را از بین می‌برد. همچنین، این برند کرم‌های ضد آفتاب مخصوص صورت و بدن را نیز تولید می‌کند که با داشتن فرمولاسیون خاص، پوست را در برابر اشعه‌های مضر آفتاب محافظت می‌کند. کرم روز و کرم شب کنتون نیز با داشتن ترکیبات طبیعی، پوست را تغذیه کرده و آن را نرم و لطیف می‌کند. همچنین، کرم لایه بردار کنتون با داشتن ترکیبات مرطوب کننده، پوست را از لایه‌های زیرین ترمیم می‌کند و کرم مرطوب کننده کنتون با داشتن ترکیبات طبیعی، پوست را مرطوب و نرم می‌کند.به طور کلی، کنتون یک برند معتبر در صنعت بهداشت و زیبایی است که با داشتن ترکیبات طبیعی، محصولاتی با اثرات مثبت برای بهبود بهداشت و زیبایی پوست تولید می‌کند. این برند با توجه به نیاز مشتریان خود، محصولات خود را در بسته‌بندی‌های جذاب و محرمانه عرضه می‌کند و با تکیه بر تجربه کلاگر در صنعت غلات و محصولات غذایی، به یکی از برندهای محبوب در صنعت بهداشت و زیبایی تبدیل شده است.
کنتون Kenton
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید افزودن دیدگاه

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش
انصراف ثبت پرسش