پارلاک
سبد خرید 0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پاسخ پرسش های پر تکرار

بازگشت

سفارش من نرسیده چیکار کنم؟

زمان تحویل به روش حمل و نقل انتخابی شما بستگی داره. توضیحات زیر را بصورت کامل مطالعه فرمایید

 

طبق گزارش مشتریان حداکثر زمان تحویل به شکل زیر می باشد:

ارسال رایگان بصورت پست سفارشی ارسال می شود که در حالت عادی حدود یک هفته طول می کشد.

ارسال با پست پیشتاز در حالت عادی برای شهر تهران دو روز کاری و سایر شهرستان ها در کمتر از یک هفته تحویل داده می شود.

ارسال توسط تیپاکس برای تهران یک الی دو روز و برای شهرستان ها تا سه روز متغیر می باشد.

 

در صورتی که زمان زیادی از ارسال مرسوله گذشته و تحویل نگرفته اید می توانید مراحل زیر را انجام دهید.

پست:

1.  وارد سایت زیر شوید

tracking.post.ir

ثبت شکایت پست

اطلاعات کامل گیرنده را بصورت دقیق وارد نمایید.

شکایات پست

بعد از تکمیل روی دکمه ” مرحله بعد ” کلیک فرمایید.

در مرحله بعد اطلاعات شکایت را وارد خواهید کرد.

اطلاعات را به شکل زیر وارد نمایید:

نوع سرویس: مرسوله پستی داخل کشور

نوع شکایت: از خدمات یا سرویس پستی شکایت دارم

نام سرویس: پیشتاز

موضوع: خبری از سرنوشت مرسوله خود ندارم و یا اینکه به مقصد نرسیده است

استان/منطقه: استان گیرنده را وارد نمایید.

شماره یا بارکد مرسوله: کد رهگیری 24 رقمی را وارد نمایید.

شرح: در کادر شرح شکایت خود را وارد مکایید.

ثبت شکایت

و در آخر روی ” ثبت شکایت ” کلیک نمایید.

پس از ثبت شکایت منتظر پیامک پاسخ از طرف پست بمانید.

تیپاکس:

از لینک زیر با تیپاکس تماس بگیرید و شکایت دیر کرد را ثبت کنید
tipaxco.com/contactus

پرتکرارترین پرسش‌ها
برگشت به بالا
مشاوره و پشتیبانی!

ما اینجا هستیم تا به هر گونه سوالی که ممکن است در مورد خدمات ما داشته باشید پاسخ دهیم. به ما پیام دهید و ما در اسرع وقت پاسخ خواهیم داد.

  • پشتیبان پارلاک
    پشتیبان پارلاک
    در دسترس از تا
    WhatsApp

Powered by TWChat

مشاوره محصولات و خرید
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.