محصولات بیومونتی Biomonti

محصولات بیومونتی شامل ماسک مو و شامپو و محصول مراقبتی مربوط به پوست و مو می باشد . برای مثال شامپوهای Biomonti حاوی ترکیبی از مواد طبیعی مانند عصاره آلوئه ورا، بابونه و گزنه و همچنین کراتین و پانتنول و ….. است که به نرم کردن موهای شما کمک می کند . برخی از شامپوها برای انواع موی خاص مانند موهای خشک ، چرب یا رنگ شده طراحی شده اند ، در حالی که برخی دیگر برای رفع مشکلات خاص مو مانند شوره سر یا ریزش مو طراحی شده اند . مهم است که شامپویی را انتخاب کنید که مناسب نوع مو شما باشد تا به نتایج مطلوب برسید .

علاوه بر این، ممکن است بخواهید به دنبال محصولاتی باشید که عاری از مواد شیمیایی یا سولفات هستند ، که می تواند به مو آسیب برساند . در نهایت، بهترین محصولات مو برای شما به نیازها و ترجیحات فردی شما بستگی دارد که محصولات بیومونتی می تواند بهترین انتخاب برای موهای شما باشد .

شامپو

در ادامه به معرفی انواع شامپوهای بیومونتی می پردازیم :

شامپو حاوی کلاژن بیومونتی

این شامپو به تقویت موهای شما کمک می کند تا از ریزش موهای شما جلوگیری کند زیرا کلاژن موجود در این شامپو پروتئینی است که می تواند برای سلامت مو مفید باشد و می تواند به تقویت و تغذیه موها کمک کند و مناسب برای کسانی است که به دنبال بهبود سلامت کلی و ظاهر موهای خود هستند .این شامپو دارای مشخصات زیر می باشد :

  • حاوی مواد کلاژن
  • کاملا بدون سولفات
  • موثر دردرمان ریزش مو
  • افزایش نرمی و درخشش مو و ابریشمی مو
  • با خاصیت تقویت کنندگی
شامپو کلاژن
محصولات بیومونتی Biomonti

شامپو حاوی روغن آرگان بیومونتی

این شامپو حاوی روغن آرگان است که به دلیل خواص مرطوب کنندگی و مغذی بودن ، یک عنصر محبوب در بسیاری از محصولات مراقبت از مو است . روغن آرگان می تواند به آبرسانی و نرم شدن موها، کاهش موخوره و بهبود سلامت کلی مو کمک کند. اگر علاقه مند به امتحان این شامپو هستید میتوانید با مراجعه به سایت پارلاک مارکت آن را تهیه کنید .

شامپو آرگان

شامپو مخصوص موهای رنگ شده بیومونتی

این شامپو برای موهای رنگ شده فرموله شده است ، که می تواند به محافظت و حفظ شادابی رنگ موهای شما کمک کند . این شامپو فاقد سولفات و سایر مواد شیمیایی است که می تواند به حفظ رنگ و رطوبت مو کمک کند و موها را نرم و لطیف کند .

شامپو مخصوص موهای رنگ شده

شامپو حاوی روغن زیتون بیومونتی

این شامپو این توانایی را دارد که موهای خشک را حالت می دهد ، فولیکول های مو را تقویت می کند ، آسیب دیدگی را ترمیم کند و مو را قابل کنترل نگه دارد. این ویژگی باعث قوی تر شدن موها و کاهش ریزش مو می شود . روغن زیتون سلامت کلی مو را تقویت می کند ، به این معنی که به رشد سریعتر مو کمک می کند .

شامپو حاوی روغن زیتون
محصولات بیومونتی Biomonti

شامپو حاوی روغن آووکادو بیومونتی

این شامپو به دلیل خواص مرطوب‌کنندگی و خواص مغذی من جمله ویتامین‌ها، آن را به یک ماده طبیعی عالی برای تقویت موها تبدیل می‌کند . آووکادو می تواند از ریزش مو جلوگیری کرده و موهای بلندتر و سالم تر را افزایش دهد و به کاهش موخوره کمک می کند .

شامپو حاوی آووکادو

ماسک مو Biomonti یک محصول مراقبت از مو است که برای تغذیه و ترمیم موهای آسیب دیده طراحی شده است . این محصول حاوی مواد طبیعی است که به تقویت و بهبود بافت مو و افزایش درخشندگی مو کمک می کند . ماسک موهای بیومونتی انواع مختلف دارند که میتوانید براساس نیاز مو آن را انتخاب کنید و از سایت پارلاک مارکت تهیه کنید .

انواع ماسک مو :

1 . ماسک مو مخصوص موهای رنگ شده بیومونتی Biomonti

2 . ماسک مو حاوی روغن کلاژن بیومونتی Biomonti

3 . ماسک مو حاوی روغن آرگان بیومونتی Biomonti

ماسک مو
محصولات بیومونتی Biomonti

چه مدت باید “ماسک مو Biomonti” را روی موهایم بگذاریم ؟

زمان توصیه شده برای گذاشتن ماسک مو روی موهایتان ممکن است بسته به دستورالعمل محصول خاص متفاوت باشد اما ماسک مو بیومونتی را حداقل 10 تا 15 دقیقه روی موهای خود بگذارید و سپس آن را آبکشی کنید .

اسکراب صورت و بدن بیومونتی

“اسکراب صورت و بدن Biomonti” محصولی است که برای لایه برداری و حذف سلول های مرده پوست از صورت و بدن طراحی شده است و می تواند به بهبود بافت پوست کمک کند و پوست را صاف تر و نرم تر کند . همچنین آلودگی ها و ناخالصی ها را از سطح پوست پاک می کند و به تحریک گردش خون کمک می کند و پوست را درخشان و شاداب می کند .

انواع اسکراب بیومونتی :

1 . اسکراب صورت و بدن توت فرنگی بیومونتی Biomonti :

عصاره توت فرنگی موجود در این اسکراب مزایای آنتی اکسیدانی دارد و به محافظت از پوست در برابر آسیب های محیطی کمک می کند و ظاهری جوان را به شما هدیه می دهد . علاوه بر این، اسکراب حاوی مواد مغذی است که می تواند به آبرسانی و نرمی پوست کمک کند . به خاطر داشته باشید که برای حفظ رطوبت و سلامت پوست خود، پس از لایه برداری توسط اسکراب از مرطوب کننده استفاده کنید .

اسکراب توت فرنگی

2 . اسکراب صورت و بدن زردآلو بیومونتی Biomonti :

این اسکراب حاوی ذرات لایه بردار ملایم است که به باز کردن منافذ پوست و بهبود بافت پوست کمک می کند ، در حالی که عصاره زردآلو فواید مغذی دارد که می تواند به آبرسانی و نرم شدن پوست کمک کند و به زیباتر شدن ظاهر پوست کمک کند .

اسکراب زردآلو

3 . اسکراب صورت و بدن آلوئه ورا بیومونتی Biomonti :

این اسکراب به تسکین آفتاب سوختگی کمک می کند و خاصیت خنک کنندگی دارد و ضد التهاب دارد و به مرطوب شدن پوست کمک می کند ، بهبود زخم ها را افزایش می دهد و با پیری پوست مبارزه می کند ، عفونت و آکنه را کاهش می دهد و پوست صورت را روشن می کند .

اسکراب آلوئه ورا

4 . اسکراب صورت و بدن طالبی بیومونتی Biomonti :

این اسکراب درخشش و جوانی به پوست شما می بخشد . چین و چروک را از بین می برد ، خاصیت ارتجاعی پوست را حفظ می کند . اگر اگزما دارید ، می توانید از این محصول استفاده کنید و به رفع کک و مک صورت و بدن کمک کنید .

اسکراب طالبی

طرز استفاده از اسکراب بیومونتی :

برای استفاده از اسکراب صورت و بدن Biomonti، پوست خود را با آب مرطوب کرده و مقدار کمی از اسکراب را روی نوک انگشتان خود بمالید . به آرامی آن را روی صورت یا بدن خود با حرکات دایره ای ماساژ دهید و روی مناطقی که ممکن است خشک باشند تمرکز کنید . کاملاً با آب بشویید و پوست خود را خشک کنید و سپس پوست را مرطوب کنید . استفاده از اسکراب ۲ تا ۳ بار در هفته برای بهترین نتیجه توصیه می شود .

اسپری های دو فاز نرم کننده بیومونتی

اسپری
محصولات بیومونتی Biomonti

انواع اسپری :

1 . اسپری دو فاز حاوی کلاژن و کراتین بیومونتی

این محصول یک نرم کننده است که برای کمک به تغذیه و تقویت مو طراحی شده است . حاوی کلاژن و کراتین است ، دو پروتئین که برای رشد و نگهداری سالم مو ضروری هستند . کلاژن موجود در این نرم کننده به بهبود خاصیت ارتجاعی مو کمک می کند ، در حالی که کراتین به تقویت ساقه مو و کاهش شکستگی کمک می کند . استفاده منظم از این اسپری می تواند به بهبود سلامت کلی و ظاهر موهای شما کمک کند و ظاهری نرم، صاف و براق به موها بدهد .

دوفاز کلاژن

2 . اسپری دو فاز حاوی آرگان بیومونتی

روغن آرگان موجود در این اسپری به آبرسانی و تغذیه موها کمک می کند و باعث نرمی ، صافی و براق شدن موها می شود . استفاده منظم از این اسپری می تواند به بهبود سلامت کلی و ظاهر موهای شما کمک کند .

طرز استفاده :

ابتدا بطری را به خوبی تکان دهید تا دو فاز محصول با هم مخلوط شوند . آن را روی موهای مرطوب اسپری کنید ، با تمرکز روی انتها و اجتناب از ریشه اسپری کنید . احتیاج به آبکشی موها ندارد . سپس موهای خود را طبق معمول حالت دهید .

اسپری آرگان

3 . اسپری دو فاز مخصوص موهای رنگ شده بیومونتی

فرمول این اسپری مو برای کمک به محافظت از مو در برابر آسیب های محیطی طراحی شده است و در عین حال باعث آبرسانی و تغذیه برای حفظ سلامت و شادابی موها می شود . استفاده منظم از این اسپری می تواند به حفظ رنگ و سلامت موهای رنگ شده شما کمک کند .

اسپری مخصوص موهای رنگ شده
محصولات بیومونتی Biomonti

انواع شامپو بدن بیومونتی

1 . شامپو بدن حاوی روغن نارگیل

این محصول برای پاکسازی و تغذیه ملایم پوست بدون استفاده از سولفات یا پارابن طراحی شده است . روغن نارگیل موجود دراین شامپو بدن به آبرسانی و تغذیه پوست کمک می کند و به آن احساس نرمی ، صافی و طراوت می بخشد . فرمول این شامپو ، برای افرادی که به دنبال یک گزینه شستشوی بدن ملایم و غیر تحریک کننده هستند ، انتخابی عالی است .

شامپو بدن نارگیل

2 . شامپو بدن حاوی عصاره گل رز

این شامپو بدن بدون از بین بردن چربی طبیعی پوست فرموله شده است . روغن گل رز به دلیل خاصیت تسکین دهنده و مرطوب کنندگی آن اغلب در موارد مراقبت از پوست استفاده می شود .

شامپو بدن گل رز
محصولات بیومونتی Biomonti

2 . شامپو بدن حاوی عصاره آووکادو

آووکادو موجود در این شامپو بدن به بهبود خاصیت ارتجاعی پوست کمک کند و به طور بالقوه خطر چین و چروک و خطوط ریز را کاهش دهد . ویتامین ها و مواد معدنی موجود در آووکادو ممکن است به بهبود زخم کمک کرده و خطر ایجاد جای زخم را کاهش دهد .

شامپو بدن آووکادو

3 . شامپو بدن با رایحه اقیانوس

این محصول علاوه بر ابرسانی عمیق پوست بدن ، رایحه ای تازه و خوشبو را به بدن می دهد و به حفظ نرمی و رطوبت پوست کمک می کند . این محصول فاقد سولفات و پارابن است و التهاب و قرمزی روی پوست ایجاد نمی کند .

شامپو بدن با رایحه اقیانوس

4 . شامپو بدن مدل اسپا

شامپوهای بدن مدل اسپا برای ارائه یک تجربه لوکس و لطیف و در عین حال پاکسازی و تغذیه ملایم پوست ، فرموله شده اند . آنها ممکن است حاوی موادی مانند روغن‌های ضروری ، عصاره‌های گیاهی و ویتامین‌هایی باشند که به سلامت و آرامش پوست کمک می‌کنند .

شامپو بدن اسپا
محصولات بیومونتی Biomonti

5 . شامپو بدن حاوی روغن آرگان

روغن آرگان موجود در این شامپو بدن به آبرسانی و تغذیه پوست کمک می کند و به پوست احساس نرمی ، صافی و طراوت می بخشد . فرمول بدون سولفات و بدون پارابن این شامپو، آن را برای افرادی که به دنبال یک گزینه شستشوی بدن ملایم و غیر تحریک کننده هستند ، انتخابی عالی است .

شامپو بدن روغن آرگان

6 . شامپو بدن حاوی روغن درخت چای

این شامپو بدن به دلیل خواص مفید آن برای پوست شناخته شده است و معمولاً برای اثرات پاک کنندگی و طراوت آن استفاده می شود . عصاره درخت چای دارای خواص ضد عفونی کننده و ضد التهابی است که از آن در محصولات مراقبتی پوست استفاده می شود .

شامپو بدن روغن درخت چای

مشاوره و پشتیبانی!

ما اینجا هستیم تا به هر گونه سوالی که ممکن است در مورد خدمات ما داشته باشید پاسخ دهیم. به ما پیام دهید و ما در اسرع وقت پاسخ خواهیم داد.

  • پشتیبان پارلاک
    پشتیبان پارلاک
    در دسترس از تا
    WhatsApp

Powered by TWChat

مشاوره محصولات و خرید
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.