مواد تشکیل دهنده سرلاک کودک

مواد تشکیل دهنده سرلاک کودک

مواد تشکیل دهنده سرلاک کودک

نوزادان باید تا سن 6 ماهگی از شیر مادر تغذیه کنند، زیرا شیر مادر همگی مواد مغذی و مقوی مورد نیاز کودک را از جمله چربی، کربوهیدرات، آب، پروتئین و قند و . . . تامین می کند. مادران عزیز می توانند از 4 ماهگی به نوزادان خود از سرلاک های میوه و غلات و . . . بدهند تا در صورت کمبود مواد مغذی در شیر مادر از این سرلاک ها جبران شود. در ادامه انواع سرلاک های آماده و مواد تشکیل دهنده سرلاک را به شما معرفی می کنیم:

سرلاک برنج

سرلاک برنج یکی از اولین غذا هایی می باشد که به نوزاد برای از شیر گرفتن داده می شود. سرلاک برنج یکی از بهترین سرلاک ها برای وزن گیری نوزادان می باشد که با هضم آسان موجب می شود که به راحتی جایگزین مناسبی برای شیر مادر باشد. سرلاک های آماده برنج در برند های مختلف هاینز، نوتریبن، ببلاک، هومانا، هیپ، هرو بیبی و . . . در وبسایت ما موجود می باشد که می توانید سفارش دهید.

سرلاک جو دو سر

طبق تحقیقاتی که توسط پزشکان آمریکایی انجام شده است، سرلاک جو دو سر مناسب ترین غذای جامد نوزادان می باشد. جو دو سر منبع فیبر و آنتی اکسیدان های زیادی می باشد که کودکان به دلیل طعم ملایم آن را دوست دارند. سرلاک های آماده در برند های جهانی اغلب با قطعه های میوه مخلوط شدند تا با طعم لذیذ تری کودک دلبند شما تغذیه کند. سرلاک های آماده جو دو سر در برند های هاینز، هرو بیبی، ببلاک، هیپ، نوتریبن، نستله و . . . در وبسایت ما موجود می باشد که می توانید سفارش دهید.

نکته: ابتدا به نوزاد خود سرلاک جو دوسر ساده بدهید و بعد از آن به سراغ سرلاک مخلوط با میوه بروید.

سرلاک گندم

سرلاک گندم که همیشه مورد بررسی پزشکان بوده است یکی از محبوب ترین سرلاک های کودک می باشد. ابتدا طبق تحقیقات پزشکان به این نتیجه رسیده بودند که بدلیل وجود گلوتن در سرلاک گندم به کودکان ندهند و ابتدا با سرلاک های میوه و سبزیجات کودک را به غذا سوق دهند. اگر در مورد حساسیت کودک به گلوتین موجود در گندم نگرانی‌هایی دارید، بهتر است به پزشک کودکتان مراجعه کنید و دراین باره گفتگو کنید. سرلاک های گندم در برند های جهانی هاینز، هومانا، هرو بیبی، هیپ، نوتریبن، نستله و . . . در وبسایت پارلاک مارکت موجود می باشد که می توانید سفارش دهید.

غلات و میوه

بعد از این که نوزاد از انواع سرلاک به طور جداگانه تغذیه کرد خبری از آلرژی و حساسیت خاصی نبود، می‌توانید از سرلاک‌ مخلوط غلات که بسیار مقوی است استفاده کنید. با مخلوط کردن چند غله مختلف، بدن کودک از خواص و مزایای همه غلات بهره مند شده و تنوع مزه و طعم بیشتری برای کودک ایجاد می‌شود. هم چنین می‌توان از ترکیب سرلاک با شیر، میوه خشک شده و روغن‌های گیاهی نیز برای طعم و خواص بیشتر استفاده کرد. سرلاک های غلات و میوه در برند های جهانی هاینز، نوتریبن، ببلاک، هیپ، هومانا، نستله و . . . در وبسایت پارلاک مارکت موجود می باشد که می توانید سفارش دهید.

مشاوره و پشتیبانی!

ما اینجا هستیم تا به هر گونه سوالی که ممکن است در مورد خدمات ما داشته باشید پاسخ دهیم. به ما پیام دهید و ما در اسرع وقت پاسخ خواهیم داد.

  • پشتیبان پارلاک
    پشتیبان پارلاک
    در دسترس از تا
    WhatsApp

Powered by TWChat

مشاوره محصولات و خرید
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.